Wednesday, September 19, 2012

Hey everyone!

This post miiiight be kinda long, because I have lots of different topics that I'm gonna be/and have wanted to be covering!

Fiiirst of all, Annabelle's birthday was last Tuesday! She turned 5! I can't believe she's so grown up... honestly, she is one of my bestest friends! I think some of my personality, and my sister's, has rubbed off on her, so she acts (and talks!) like a teenager! It's so cute! And she has a great fashion sense... she picks out the most adorb outfits all by herself! She has the sweetest little personality and I love her to death!
Here are a few pictures from her birthday!




In front of the Shake it Up bunny!


Okay, can't you spot Gabe?!
 
And I was awarded a few more times with the Leibster award! I'm just gonna answer everyone's questions, instead of doing the whole thing over again! And I apologize if I forgot to answer anyone's questions, but I was tagged so many times, I can't remember all of them! But please comment if I did forget you!


Lauricia's questions!
1. Plaid or Polka Dots? Polka Dots
2. Favourite singer? Lecrae
3. Curls or straight? hmmmm, maybe curls!
4. How old are you? almost 14
5. What is your favourite flavour of ice cream? CHOCOLATE!
6. Unusual Talent? ummm, I dooon't think I have one! haha
7. What colour are your eyes? brown/olive
8. Do you want to get married? YES, OH YES, OH YES, OH YES! haha
9. Rap or Country? ... rap
10. What was the last thing you said to a stranger? (haha.) i have NOOOO idea!
11. Last song you listened to? The Saving One by Starfield


Emma-Lee's questions!
1. Favourite colour? Blue
2. Favourite snack? anything chocolate!
3. circles or squares? circles
4. What was the riskiest thing you've ever done? a huge ride at the Field Day of the Past... it was dangerous cuz it was HUGE, and didn't look very good quality! haha
5. Last song you listened to? The Saving One by Starfield
6. Song stuck in your head? Jesus In Diguise
7. Most annoying video on You Tube? the Annoying Orange
8. How many siblings? 6
9. Favourite celeb? if any? is Carrie Underwood a celeb?
10. Favourite movie? Mirror Mirror
11. Where would your dream vacation be? HAWAII!


Miss Hatcher's questions!
1) What is the weirdest thing you've ever eaten? Dolphin
2) What is your favorite Jane Austen movie, and why? is Emma a Jane Austen movie? if so, it would be that!
3)What is your favorite Elizabeth Gaskell movie, and why? no sure!
4) What is your favorite John Wayne movie, and why? I don't really like John Wayne... but my dad does!
5)What is your favorite movie, and why? Mirror Mirror, cuz it's whimsical and fun!
6) What is the best book you've ever read? not suree
7) What is something most people don't know about you? I love watching weird videos of toddlers on Youtube... like poopy ones and stuff like that! lol
8) What is your favorite pasta dish? Lasagna
9) Cooking or baking? Or both? BAKING!
10) What is the funniest thing you did or said when you were little? I put a dead lizard in my mouth! haha
11) What was the best vacation/trip of your life? Florida or Michigan... or Canada!


Well, that's all the time I have now!

Kisses,
Isabelle <3







4 comments:

ReAnne said...

Awww, so cute! That's cool that you got tagged so many times! I would have done it on my blog, but its private (as u know of course!) so no one would be able to do it besides you (AGAIN!) and Noelle!

Isabelle Renee said...

Ikr! haha, yeah! that's fine! i understand, suga'! i loveeee uuuu! and miss u :( (even tho we just had u for a weekend, haaha!)

.:.Emmy.:. said...

I awarded you! I know that you've gotten awarded sooo many times, and you don't have to do it if you dont want to. But just letting you know!!

http://emmywkblog.blogspot.com/
God bless,
♥Emmy

Isabelle Renee said...

Oh, thanks! That's fine!